Even voorstellen; nieuwe directeur

Vrijdag 28 juni 2024

Een kort bericht om mezelf aan jullie voor te stellen. Mijn naam is Maarten, vader van drie kinderen, samen met Ellen en nu bijna 7 jaar werkzaam in het onderwijs in Nieuw-West. Voorheen werkte ik als leidinggevende voor midden- en grote organisaties die een transitie door moesten en vervolgens als ondernemer. Naast het leidinggeven gaf ik les in het HBO en WO. Dit greep me. Ik geniet van de interactie, het uitzoeken hoe ieder mens(je) werkt om dan samen de volgende ontwikkelstappen te zetten. De overstap naar het basisonderwijs was voor mij dan ook logisch. Als zij-instromer was ik werkzaam als leerkracht en vervolgens o.a. ook als directeur en kwartiermaker in de stad van Nieuwkomersonderwijs. Contact maken doe ik het liefst in live.  Graag ontmoet ik jullie dan ook op 9 juli om 8.30uur.

Hopelijk tot dan!

Maarten