zomeractiviteiten

Vrijdag 12 juli 2024

In de zomervakantie zijn er allemaal leuke dingen te doen in onze wijk. En daar kun je je nu voor inschrijven! Ben je tussen de 7 en 12? Schrijf je dan in!

Kom je 1 week mee doen, 2 of alledrie? Alles is mogelijk en er zijn leuke dingen waar je uit kunt kiezen (Kaskantine, Buurtwerkplaats, Olympia Circus, djembé, stichting MOVE, Stadskas, natuurmagie, kickboxen, kunstworkshops, bouwen op 't Landje), en het is gratis!

Scan de QR code voor meer informatie en inschrijven. Je buurkinderen kunnen ook meedoen, dus zeg het voort!

Voor de ouders en oudere broers/zussen: Voor verschillende dingen wordt nog wat hulp gezocht. Denk aan: meelopen naar een locatie, helpen bij de lunch, of helpen bij de activiteiten. Daar staat een vrijwilligersvergoeding tegenover. Voor meer informatie of aanmelden kun je contact opnemen met Bonnie van Samen leren in de wijk: 06-23713693 of b.boogerd@sw-sl.nl