Ontbijt  voor ouders

Ontbijt voor ouders

Vrijdag 12 juli 2024

Beste ouders,

Het schooljaar loopt alweer op zijn einde, en volgende week zullen we de laatste dagen ingaan. We willen graag van deze gelegenheid gebruikmaken om al onze ouders te bedanken . Of u nu hebt geholpen door te lezen met de leerlingen, ondersteuning te bieden tijdens activiteiten, de bibliotheek te beheren, de ouders te vertegenwoordigen in de medezeggenschapsraad, het ontbijt te verzorgen of op welke manier dan ook hebt bijgedragen, uw hulp is van onschatbare waarde geweest.

Wij waarderen uw inzet en betrokkenheid enorm. Bedankt allemaal voor jullie hulp en het vertrouwen dat jullie in onze school stellen. Als blijk van onze waardering willen we graag het schooljaar afsluiten met een gezamenlijk verzorgd ontbijt. Dit ontbijt zal plaatsvinden op woensdagochtend vanaf 8.30 uur.

Wij nodigen u van harte uit om hierbij aanwezig te zijn en samen met ons het schooljaar feestelijk af te sluiten.

Met vriendelijke groet,

Het team van de Huizingaschool