Bericht namens oudergeleding MR

Maandag 15 juli 2024

15 juli 2024

Beste ouders, verzorgers, leerlingen, medewerkers en studenten,

Het schooljaar 2023-2024 is bijna voorbij, en we willen graag met jullie terugkijken op het afgelopen jaar.

Terugblik op een Moeilijk Jaar
Het was een lastig jaar voor ons allemaal. Er waren veel veranderingen en uitdagingen, wat soms leidde tot spanningen en meningsverschillen, ook met de directie. Deze momenten waren niet altijd makkelijk, maar we hebben geprobeerd om altijd samen te werken en oplossingen te vinden.

Afscheid van de Directrice
Dit jaar nemen we ook afscheid van onze directrice, Susan. Ze heeft vele jaren hard gewerkt voor onze school en veel voor ons betekend. Haar inzet voor de school, de leerlingen en het team was altijd groot. Ze heeft zich enorm ingezet om de school te verbeteren en heeft vele mooie veranderingen doorgevoerd. Ondanks de moeilijkheden van dit jaar, willen we haar bedanken voor haar toewijding en passie voor onderwijs. We zullen haar missen en wensen haar het allerbeste voor de toekomst.

Afscheid van Vertrekkende Leerkrachten
Naast de directrice nemen we ook afscheid van enkele leerkrachten die zich jarenlang met hart en ziel hebben ingezet voor onze leerlingen. Hun harde werk, toewijding en zorg hebben een blijvende impact gehad op onze schoolgemeenschap. We willen hen bedanken voor hun onvermoeibare inzet en de positieve bijdragen die ze hebben geleverd. We wensen hen veel succes en geluk in hun toekomstige ondernemingen.

Vooruitblik en Welkom aan de Nieuwe Directeur
We kijken nu vooruit naar het volgende schooljaar. We hebben veel geleerd en willen samen met jullie werken aan een positieve en fijne schoolomgeving. We blijven ons inzetten voor een plek waar iedereen zich thuis voelt en gehoord wordt. We zijn verheugd om aan te kondigen dat Maarten, onze nieuwe directeur, ons team zal versterken.

We hebben er alle vertrouwen in dat hij met zijn ervaring en visie een waardevolle bijdrage zal leveren aan onze school en kijken uit naar een succesvolle samenwerking. We bedanken jullie allemaal voor jullie steun en betrokkenheid. We wensen jullie een fijne zomervakantie en zien jullie graag weer in het nieuwe schooljaar.

Met vriendelijke groet,

MR Huizingaschool