schoolontbijt

Zondag 1 september 2024

Beste ouders/verzorgers,

Vanaf aanstaande maandag start het schoolontbijt weer, en de vrijwilligers staan klaar om uw kind van een heerlijk ontbijt en lunch te voorzien. Deze vrijwillige moeders nemen de tijd om met veel plezier en zorg het ontbijt en de lunch klaar te maken voor de kinderen van de Huizingaschool.
Wij als school zijn hen ontzettend dankbaar voor hun inzet en betrokkenheid en bedanken hen hiervoor.

Om het ontbijt en de lunch zo soepel mogelijk te laten verlopen, hebben we in samenspraak met ouders, vrijwilligers en de schooldirectie enkele afspraken gemaakt. Wij vragen u vriendelijk om de onderstaande afspraken opnieuw door te nemen:

Afspraken omtrent het ontbijt en de lunch:

• Locatie en tijden: Het ontbijt wordt aangeboden in de flexruimte (het lokaal naast de gymzaal). Het ontbijt start om 7.50 uur en eindigt om 8.20 uur. U kunt via de zijingang bij de gymzaal naar binnen.
  • Vrijwilligers: Er zijn zes vrijwilligers die het brood smeren en klaarzetten. De leerlingen kunnen in de flexruimte hun ontbijt opeten.
  • Lunch: Vrijwillige ouders kunnen ook de lunch voor de leerlingen smeren. Deze lunch kan door de ouders of het kind in de flexruimte worden opgehaald.
  • Lesstart: De lessen starten om 8.30 uur. Na dit tijdstip kunnen er geen lunches meer in de klas bezorgd worden.

Wij hopen op uw medewerking en zien ernaar uit om uw kind(eren) weer van een goede start van de dag te voorzien!

Hartelijke groet,
Team Huizingaschool