weeknieuws

Zaterdag 12 oktober 2024

Beste ouders,

Afgelopen vrijdag hebben we de Kinderboekenweek feestelijk afgesloten met optredens en een schrijfwedstrijd. Wat zijn er prachtige verhalen geschreven door onze leerlingen! Alle kinderen hebben inmiddels een boek gekregen, of krijgen deze binnenkort als ze het nog niet ontvangen hebben.

Ouderbijeenkomst 24 oktober
Op donderdag 24 oktober om 08.30 uur organiseren we een ouderbijeenkomst over het belang van lezen en leesplezier. Een schrijfster zal ons meenemen in de wereld van leesbevordering en laten zien hoe lezen bijdraagt aan de creativiteit en ontwikkeling van uw kind. Een inspirerende bijeenkomst die u niet wilt missen!

Ouder- en Kindteam
Hierbij vindt u een link naar een filmpje over het Ouder- en Kindteam en de Ouder- en Kindadviseur. Hierin wordt uitgelegd waarmee de adviseur u kan ondersteunen:

Onze Ouder- en Kindadviseur is Bonnie. Zij is bereikbaar op 0612988816 voor al uw vragen.

Bereikbaarheid
Een goede samenwerking tussen ouders en school is essentieel voor de ontwikkeling van de kinderen. Dankzij de Schoolpraat-app kunnen u en de leerkracht gemakkelijk contact houden via chat voor vragen of opmerkingen. Dit helpt ons om korte lijntjes te houden.

Wel willen we benadrukken dat ons team bereikbaar is van 08.00 tot 16.30 uur. Buiten deze tijden kan het langer duren voordat we reageren. Ook kan het zijn dat leerkrachten niet altijd beschikbaar zijn op hun vrije dagen. We vinden het belangrijk dat ons team voldoende rust krijgt, zodat we goed opgeladen weer aan het werk kunnen. Daarom hebben we als team afgesproken om alleen in dringende gevallen na 16.30 uur te appen of te chatten.

Meldingen Schoolpraat-app

Er is op dit moment een storing in de Schoolpraat-app, waardoor u geen meldingen ontvangt wanneer er een nieuw bericht binnenkomt. We begrijpen dat dit vervelend is en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Hopelijk is het probleem snel verholpen.

15 oktober Ouderavond po/vo groep 8

22 oktober scholenmarkt groep 8